Saturday, August 13, 2011

Tall women voor val kleding trends

Tall women voor val kleding trends

We hebben als een hoog vrouw, mijn hele leven met de modetrends gevochten. Veel van de DCP belachelijk op mijn grote statuur. Echter, ik hou van kijken naar aangesloten zonder te kijken als wij hebben gevonden te hard. Hier zijn verschillende van de huidige trends van mode voor de val, dat ik met mijn hoogte aan de superb kan integreren.

1. Grijs is het nieuwe zwart van het seizoen. Grijs, grijs jeans broek hoge of, eventueel, een grijs shirt zijn de stukken van de Stichting voor elke val kleerkast womens hoog.

2. Textuur is echt heet dit seizoen. Vinden een paar goede grote zakken en portemonnees van de grote met een heleboel textuur. Een aantal van mijn favorieten is de nieuwe handtassen opgevuld in kleuren, gedrukte dierlijke tassen en riemen en glanzende voorwerpen. Speel uw accessoires met veel textuur, houd er rekening mee te houden grote patronen op de standaardisering van uw hoge verhoudingen.

3. Er zijn vele womens hoog jeans op de markt dit najaar. De heetste trends, beide zijn top van rechterbeen jeans en hoge brede been jeans. Ze ziet er warm op vrijwel elk verkoop - of u nu grote en dun of misschien een beetje aan de zware kant. Als youve jezelf, deze jeans in grijs gevonden, u vindt u een "hoog Fashionista."

4. Vet grafische prints zijn altijd in stijl voor de val, dat geweldig nieuws voor vrouwen van hoge is. Grafische prints zijn overal en de meeste zijn van grote patronen. Bedrijf bazen zijn essentieel, omdat ze ziet er geweldig op tall women. Bazen zal u blik uit evenwicht, om te voorkomen dat ze maken.

Dit najaar, hebben hoge vrouwen vele opties van hoog kleding die met haar grote omvang werken kan.

0 comments:

Post a Comment

 

Kleding Trends 2012 Copyright (c) Sitemap © 2012 Contact us Disclaimer Privacy Policy