Sunday, August 21, 2011

Hoe te beginnen kleding trends

Hoe te beginnen kleding trends

Er zijn twee primaire manieren dat kleding trends krijgen rollen, en in veel opzichten, ze het tegenovergestelde van de andere zijn. Aan de ene kant, daling trends kleding kan worden gestart door mode-ontwerpers en hun ontwerpen in in massaproductie. Echter, kunnen zij beginnen te omdat dat iets populair wordt als een soort van "zelfs" sociale en de winkel te halen de trend.

Mode-ontwerpers

Mode-ontwerpers produceren zelden kleding die de meerderheid van de bevolking dragen. In plaats daarvan, ze produceren kledingstukken die hooguit moeten worden gedragen door model en misschien slechts één rijk. Echter, hun modeshows zal waarschijnlijk worden bekeken door veel minder beroemde ontwerpers willen ideeën voor de massa productie van kleding.

Dit proces zal hebben vaak twee stappen (hoewel de eerste kan worden genegeerd). Eerst en vooral, hervatten high-end ontwerpers ideeën van kleding voor hun dure kledinglijnen. Ten tweede, toen zij voor een weinig kwamen terwijl meer rijke mensen, mensen die ontwerp voor massaproductie kleding zal leiden tot goedkopere versies van de kleren die vervolgens zal worden gekocht in de winkels.

Grass Roots

De andere manier kleding trends beginnen is de methode van de "lokale". In dit geval wordt een bepaald type kleding gedragen met een populaire persoon of een klein aantal mensen in een kleine sociale groep. Dus, bijvoorbeeld, kan iemand die een "schaatser" is een bepaald type van shirt "cool" vinden.

Als de andere mensen in deze sociale groep de persoon "cool" met speciale ontwerp zien, zal ze dan beginnen te inspireren, evenals geworden tekenend voor de groep samen. Op dit punt, zal vraag beginnen te overtreffen levering; uiteindelijk, de kleren zijn gewoon niet massa geproduceerd nog. De kledingsbedrijf vindt een manier om te voldoen aan de nieuwe vraag of klonen van de originele kleding zal worden geproduceerd en theyll worden de trend in de plaats.

0 comments:

Post a Comment

 

Kleding Trends 2012 Copyright (c) Sitemap © 2012 Contact us Disclaimer Privacy Policy